22. feb. 2010

Ny uke, nye muligheter.

Ja da var det enda en ny uke gitt, og det første som skjer er ei mld om jeg kan jobbe seinvakt. Men idag skal jeg ha FRI, jeg fikk ikke fri i helga, da var jeg nattvakt for første gang. (og likte det ikke:P)

Så idag føler jeg at jeg kan ta meg fri, vell fortjent.
Så får jeg heller bare satse på at jeg får jobb resten av uka:P
Kjenner det er slitsom å være tilkalling, er tilkalling på fire plasser nå...
Og lengter etter noe fast. Har jo vært tilkalling siden sept. 09! Og er en smule lei.
Forståelig?

Men skal være glad jeg får litt jobb i det hele tatt da, kan jo ikke klage altfor mye.

Så denne uka her, skal jeg prøve å få lest litt, jobba litt, husarbeid, forhåpentligvis bowling også ut. Høres ut som ei grei uke?

;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar