8. feb. 2010

Motivasjon, hvor er du?

Snart er det på tide å begynne på mappeoppgaven, jeg har ennå god tid da den skal leveres i mai.. Men det å finne litteratur blir nok litt av en vanskelig oppgave.
Og ikke nok med det så sliter jeg litt med motivasjonen, sikkert fordi jeg er så lite strukturert.
Får ikke ræva i gang med skolearbeidet. Puh, tror jeg kommer til slite litt.
Men satser på å komme i mål. (Har jo klart å bli vernepleier så:P)

Oppgaven jeg skal skrive omhandler "tegn til tale" (TTT), noe som jeg synes er kjeeempespennende... Så hvis noen har forslag til litteratur om det er det bare å si ifra... Taes imot med takk;)

Ellers så er jeg heldig å ha fått 4 vakter på avl.boligen denne uka, det liker jeg. Men etter det vet jeg ikke når tid neste gang jeg får vakt der, sånn er det å være tilkalling gitt... ÆSJ:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar