1. feb. 2010

Lengter etter en ferie, ligge på en strand å kjenne sola varme *sukk*

Er dritt lei av snø og kulde. Fin og koselig å se på når man sitter inne å drikker en kopp med grønn te.
Men ellers har denne kulda ført til slit, bilen ikke starter når man begynner 0645 på morraen, og man vet det tar en time med buss. (Endte opp med å ta taxi til jobb, det skal ikke skje engang til!!) Og det blir glatt å jævlig, spesielt her i trondheim. Ustabile vær, arg.

Så nå vil jeg ha sol og VARME... Men kan jo bare drømme om det, kuldefaderskapet varer jo helt ut i april, DA begynner det så smått å bli varmt. Æsj.
Så hadde jeg hatt peng så hadde jeg dratt lett til syden. *drømme*

Bortsett fra ønske om å dra til syden, gleder jeg meg jo KJEMPE masse til å dra hjem i påska (selv om det er vinterkledning ennå) så blir det kos å se venner og familie igjen.
Har full nedtelling til avreise nå, håper NSB har retta opp feila sine til jeg skal ut å reise. Vil ikke akkurat sitte å vente hundreåørtenår på å komme meg med toget hjem, det tar lang nok tid fra før av.

1 kommentar:

  1. åååh jeg vil være med til syden;) vi får nøye oss med kristiansandstur ja, det blir fint å se deg igjen kjære!!

    SvarSlett