15. feb. 2010

Liker det ikke.

Etter å ha arbeidet hele helga (inkl. fredagen) Så har jeg ingen krefter igjen til å gå på jobb. Og hvertfall ikke når jeg aldri vet hvor jeg havner, liker ikke å farte rundt fra den ene plassen til den andre. Jeg liker det ikke.
Men gir vell ikke akkurat ett godt inntrykk når jeg sjelden sender mld om at jeg kan jobbe.

Jeg må ta meg sammen!

Går hele tiden rundt å tenker bare "det er bar for en periode", men hele meg skriker ut å sier "jeg vil ikke". I ukedagene så må jeg konstant gå i usikkerhet om manpower kommer til å ringe eller ikke, og jeg blir STRESSA av det. BAH
Men jeg gjør det vell litt lettere om jeg bare sender ei mld til de å sier "jeg er ledig for jobb idag". Men det er så himla vanskelig å sende den mld.
og why? Antageligvis for jeg egentlig ikke har lyst.

Har sårt lyst å få meg faststilling en plass, me her i Trondheim er det styggvanskelig.

*oppgitt*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar