15. sep. 2010

Shoppoholiker? :S

I løpet av den siste tiden har jeg shoppet en del, og her om dagen snakket de om kvinner og shoppeproblemer på radioen. Da kom jeg til å tenke selv på hvor mye jeg egentlig shopper, hver gang jeg får lønning løper jeg så og si til butikkene. Kommer alltid hjem med ett eller annet når jeg har vært i byen. Kan jeg da kategorisere meg selv som en liten shoppoholiker? kanskje det kan hende jeg blir verre? Jeg må hvertfall skjerpe meg. Jeg kan ikke bli verre:P hehe

Her kan du se hva de siste innkjøpene min er:












Det er ikke helt de støvlettene jeg kjøpte men de likner, hælen er ikke så tynn :P


2 kommentarer:

  1. Fine ting! :)
    Jeg er superfornøyd med buksa, men av en eller annen grunn så er den sorte større enn den grønne, selv om det er samme modell og størrelse. Kjedelig..

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke fått prøvd den ennå faktisk, men skal ta å gjøre det. Merkelig om den er det, hmm. Jaja går nå fint for min del, er jo blitt litt større i rumpe/lår området så. hehehe

    SvarSlett