25. juni 2010

Cecilie Melli :D

Jeg er som mange vet FAN av øredobber og generelt stæsj, men spesielt øredobber!
Så nå har lagt min elsk på cecilie melli som mange andre. De er fantastisk fine og kan brukes til alt:D Hvertfall den fargen jeg valgte går til nesten alt, og kommer nok til å bo i dem. Hehe
Så nå vil jeg reklamere litt for dem, de er så nydlige og finnes i maange forskjellige farger:) De jeg valgte var klassiske, mørk blå.

Sjekk øredobbene på siden hennes: www.ceciliemelli.com

Og her er de jeg kjøpte ;D

3 kommentarer:

  1. Nydelige! Sånne vil jeg oxo ha i dyp blå farge! =) Er selve spissen som går i øret i sølv?

    SvarSlett
  2. Du det er jeg usikker på men det går vell ann å sjekke opp i ;)

    SvarSlett
  3. "Kirurgisk stål i stiften, nikkel- og blyfri"

    SvarSlett