18. jan. 2010

En finfin helg :)

Kan ikke klage når helgene blir slik, kos med harrypotterfilm med min kjære, så flink å trene hver dag i helga PLUSS ut på partyparty:D
Og gårsdagen var jo bare deili, da jeg ikke var fyllesyk, ikke LITT engang. hehe
Kan ikke få det bedre enn det:P

Ellers så må jeg begynne å kikke litt mer på jobb, har ikke vært så flink der. Men det kommer.
Får håpe det går min vei, for det liker jeg ;)
Har ikke akkurat lyst å begynne å flytte på meg på grunn av jobb, BLÆH!!!
Må bare håpe, håpe at det går bra:)


Håp er tanker,
tanker med mening,
tanker med mening i livets tunge stunder

Håp gir oss tro,
tro på oss selv,
tro på at alle kan skape mirakler.

Håpet får frem
våre uante krefter,
krefter som overgår hver eneste mester,

Gi aldri opp håpet,
det gir oss vår styrke!
Derfor er håpet så viktig å dyrke

1 kommentar:

  1. Så fint dikt =) Du som har skrevet det?

    Bah..jeg har ikke fått trent noe i helga :P hehe men ØVEKJØRT i dag :D

    SvarSlett