2. nov. 2010

Trenger litt action.

Akkurat nå for tiden skjer det svært lite spennende. Det går i jobb, trening, hund og litt sosialisering med venner. Dagdrømmer om forskjellige ting jeg har lyst å få oppleve. Den største drømmen er å bare få legge ut på en langreise med min kjære rundt omkring på jordkloden, og har ett håp om at en dag skal denne drømmen realiseres.
Men først må andre ting prioriteres, sånn er det bare.

For en liten stund siden var meg om min kjære i London, en kjempe opplevelse, litt skuffet over Madam Tussaud's, ikke helt som jeg hadde forventet meg, eller så var det bare at det ikke var helt noe for meg. Likte bedre å gå på marked, London eye, musical, Komedieshow og sightseeing, om vi skal til london igjen så skal jeg innom akvariet og Zoo ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar